kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Det var längesen men men bättre sent än aldrig.

leave a comment »

Det är mycket som händer i mitt liv just nu eller snarare mycket som hänt och det mesta är bara posetivt.

Just nu är jag mitt i mellan 2 jobb och ser fram emot en längre tids vila med lata dagar =)

Snart nog så börjar allvaret igen men än så länge så har jag haft 3 morgnar helt lediga och i mitten av oktober så börjar jag mitt nya jobb.

Lustigt det är har sett fram emot att få sova utan att ställa klockan och vakna utvilad och utan en inre stress….och vilken underbar tid vaknar jag då nu när jag kan sova utan alarm hm hm hm jo ca 6:30 vaknar jag och då känns sängen inge skön längre =)

Men men ett steg framåt ändå i vanliga fall hade jag varit uppe klockan 4 så det är ju myckat bättre än sist=)

Min älskade lillebror har gift sig för ett par veckor sedan och jag min oorganiserade människa har visserligen köpt en bröllops present men lät det ligga kvar i sin orginal förpackning (ett kuvert).

Så medans alla andra hade ordnat fina omslag och finurliga förpackningar så kommer jag med orginalet hm hmn hm jaaa  jag skämdes.

Men jag köpte nåt som dom ville ha i allafall även om jag inte tänkte så långt som att göra en snygg förpackning också blääää på mig urk så kändes det när jag såg hur alla andra hade ansträngt sig och jag skämdes och gör det än…..

Sorry min rara underbara lillebro och fru det var inte meningen.

En sak som jag tyckte var kul var att se mina kusin och min morbror med fru med på bröllopet jag vill inte äns räkna åren som varit emellan tiden vi setts men det kändes skönt i hjärtat att se dom.

När vi spelade upp dvd från möhippan så hörde jag min morbror säga till min mamma tyst.

Henne måste du vara glad över att ha fått in i familjen =)

Jag kommer ihåg att när han sa det så var det en sekvens där min svägerska säger en kommentar som är så otroligt rolig och så typiskt för henne.

Hon är en go varm ödmjuk bestämd och så otrolig som person så ja vi är verkligen glada att över att hon har bundits ännu mer in till familjen för till familjen var hon redan innan.

Jag har så mycket att berätta och säga men ska just nu gå ner och rösta men det är ju inte som om jag inte kommer att ha tid till att skriva igen sen men det blir kanske inte idag.=)

Kram till mor och lille far saknar er men hoppas på att besöka er snart Kram Milla

Written by cammih71

19 september, 2010 den 12:57

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

