kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Glad

leave a comment »

Jag träffade mina syskon idag inne i stan i bara några timmar Mr T och Miss J dom kommer upp varje år till pride festivalen och jag blir alltid lika glad i hjärtat när jag ser dom.

Förra året hade jag som tur var semester när dom var här så då kunde jag träffa dom så mycket mer i år så var denna dagen den enda som jag var ledig på så det blir inte lika mycket =(

Vad gjorde vi då för spännande om man träffas så sällan som vi gör så måste man ju hitta på något eller hur?

Men vi gjorde inget annat än träffades inne i stan gick och fika och så gick vi till en affär inne i gamla stan som säljer böcker som jag och Miss J tycker om och så pratade vi men ändå blev jag så mjuk i hjärtat och kände mig så glad bara att få vara med dom och fast timmarna inte var många så var dom så otroligt värdefulla.

Ja jag vet ibland är jag lite för fånig men det var så det kändes och som jag sa till dom innan vi sa hejdå så kommer jag att ringa dom på kvällen och om dom inte gör nåt speciellt som dom ska göra så kanske jag skulle ha möjlighet att kunna komma in och träffa dom lite mer innan dom åker hem som sagt jag har ju fått mer smak =)

Var även in till ett gamalt jobb som jag jobbat på innan mina andra jobb dels för att dom ringt men också dels för att hinna träffa en person som går i pension snart för när hon gör det så kommer hon och hennes man flytta ner till skåne igen och då lär jag inte se dom igen =(

Lite nostalgi har det varit för då när jag jobbade där så hade jag ansvar över datan och lite andra saker och Mrs R sa till mig att hade hon inte haft fusklapparna som jag skrev ner till henne innan jag slutade där så hade hon aldrig fixat det så dom lapparna var hon väldigt rädd om.=)

Och lite kul var det för dom nya personerna som jobbade där hade hört talas om mig och visste att jag kunde endel så dom frågade mig om lite saker som hade med datorn och deras program att göra så jag fick hjälpa till lite grann *S*

En av killarna frå¨gade om jag inte kunde komma in imorgon och lära upp honom lite mer *s*

Det var riktigt kul att få känna sig duktig igen och att veta att dom ville lära sig Mrs R sa att hon vill ha tillbaka mig men vi får se dels lönemässigt och dels vad min tjänst skulle bestå av så jag sa att när hon klurat lite grann över vad jag skulle göra och lön så fick hon jätte gärna höra av sig =)

När jag jobbade där så hade jag en period av svårigheter jag levde under existens nivån och hade det ganska jobbigt privat + att Natalie hade det jobbigt i skolan men det stadiumet är borta men kanske är det därför jag nu för tiden inte kan spara pengar utan är en riktigt slösare.

Jag levde under marginalerna för existens nivån i så många år att nu när jag tjänar bra så unnar jag mig och min dotter mer så istället för att spara så spenderar jag hm hm tänkvärd liten tanke till mig själv jaja.

Men jag lägger faktiskt undan lite pengar då och då men tar ut dom också lite då och då *S* men tanken är ju god säger dom ju.

Nej ska nu slappa och ta det lungt med en bok jobb imorgon med ännu mera schema läggning 2v grund klar nu är det bara 2 kvar *S*

Kram till mor och lille far älskar er kram =) Från eran Milla

 

Written by cammih71

28 juli, 2010 den 08:22

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

