kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Inga ord bara ögon som talar

leave a comment »

Jag gick upp så tidigt så tidigt men du hörde mig ändå och  din ögon strålade av glädje hela du vibrerade av lycka

Ja äntligen sa du med hela din kropp men den förbyttes snabbt i resignation när jag gick och la mig igen

(Klockan var ju bara halv sex )

Lite senare på morgonen så gick vi på promenad solen sken och du var glad jag höll dig nära mig när det kom en bil i en väldans fart

Vi gick en annan väg än vad vi brukade ta

Jag gick i mina tankar och så gjorde du men du var glad bara av att vara ute med mig ett litet tag

(litet snarare en halv förmiddag)

Men så började vi gå hemåt igen och dina ben dom släpa och hela du var ett utryck som sa inte nu inte så snart..

När vi kom hem så följde du mig vart jag än gick du ville vara mig så nära =)

Vi satt ute i trädgården och lekte ett litet tag men sen efter en stund så öppnade jag en bok och då suckade du tungt ..

Senare bestämde vi oss för ännu en promenad

Det växte en massa hallon på vägen men du ville inge ha så jag tog dina med i min mun och dom smakade så bra

Vi gick över en stor äng och satte oss vid ett träd en ek eller en bok av nåt slag jag jagade dig och du var så glad.

När vi kom hem så ringde din familj dom var snart på väg och skulle vara hemma om ett litet tag.

Jag sov över den natten men somna först vid morgon kvisten saknade dina andetag.

Vi tog en liten promenad bara du och jag nu när din familj kommit hem så ville dom vara med idg ett litet tag.

Dina ögon frågade mig så frågande när vi kortat av våran promenad dom fråga mig med en bedjande blick blev det inte längre än så här idag.

Nej tyvärr sa jag till dig jag ska åka hem idag och nu vill din familj vara med dig idag.

Vi kom hem till dörren och ett barnarop vi hörde vi är hemma nu idag

Dina ögon dom strålade av glädje hela du blev lycka för ett litet tag din svans den vifta riktigt vilt nu blev du riktigt riktigt glad.

 

Written by cammih71

26 juli, 2010 den 09:15

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

