kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Hundpromenads tankar eller=)

leave a comment »

Inga klagomål från mig om min semester jag har spenderat en hel massa pengar slappat och fått vara med några personer som betyder mest av allt för mig i hela världen. Inte varje dag men några då och då en dag här och en dag där vilket har varit helt enkelt underbart =)

Min sista vecka så hade jag på slutet några dagar hos min bror dom skulle campa och frågade om jag kunde ta hand om deras hund vilket jag gärna gjorde=)

Vet ni att bara gå ut och gå en lång promenad är inget roligt om man är själv men har du en hund med dig så får man en massa härlig tid till att bara filosifera och man tänker en heldel på allt som inträffar och sker man går igenom sig själv och ibland så bara går du utan några tankar alls.

Saknar detta att ha en hund men med mina arbets tider så skulle det aldrig fungera tyvärr =(

Jag har fått några erbjudanden som jag sitter och funderar på ett av dom skulle göra att jag skulle kunna spara en himla massa pengaroch ett annat är ett nytt jobb erbjudande

En del som jag måste prata igenom med min dotter först.

Jobbet är en gammalarbetsplats som hört av sig till mig och bett mig komma tillbaka och där är jag kluven för jag känner mig inte riktigt färdig där jag är känns som om jag skulle lämna ett halv färdigt jobb.

Men en av fördelarna är ju att det skulle bli närmre jag skulle inte behöva åka i nära 2 timmar för att komma till jobbet oc sen 2 timmar för att komma hem och om man då vet hur mycket jag jobbar över så är det rätt så frestande men karriärsmässigt kanske inte det smartaste ni ser kluven är jag.

Jag har en relativ bra position just nu och jag börjar närma mig 40 års åldern och i detta här bolaget jag är i nu så kan man komma högre om man bara gör ett bra jobb och visar intresse vet inte hur jag skulle kunna gå högre i det andra om jag inte skulle bli min egen då förstås eller hamna i koncernen och ja ja sådana tankar har jag just nu men jag ska dit på onsdag så får vi se hur det blir.

Nu blir det natt för mig en mycket tidig dag blir det imorgon för mig.

Kram till mor och min lille far tänker på er ofta kram

Written by cammih71

26 juli, 2010 den 08:45

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

