kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Sommardag.

with 2 comments

Häromdagen gick min dotter och jag till centrum för att se på bio ja det blev eclipse och ja den är bra =)

Medan vi gick så pratade hon och jag vilket vi ju brukar göra dels kom vi in på hur pinsamt hon tycker att det är att handla bindor och jag fick en liten minnesbild av att jag också tyckt det en gång i tiden.

Det är ju så att oftast köper man bindor och tamponger när man har det och jag kommer ihåg att jag tänkte att nu vet kassören att jag har det och det tyckte jag var fruktansvärt pinsamt när jag sa det till min dotter så utbrister hon ja just så är det och det är skit jobbigt =)

Men hon tycker dessutom att det är pinsamt att handla trosor =)

Och det kommer jag inte ihåg att jag tyckt kanske dom gångerna när man handlat dom fula som man bara använder 1 gång i månaden men inte annars =)

Men jo mamma säger hon då vet dom ju vad jag har för underkläder på mig jamen säger jag om du då köper snygga eller söta trosor då måste det väl kännas bättre …hm hm hm ….jag fick bara en djup suck tillbaks och ögon som himlade sig och som sa att jag förstår ingenting …=)

Älskade unge =)

Vi kom in på mormor och morfar också och hon pratade om hur hon älskade att sitta i mormors knä och bara kramas när hon var liten för hon var så mjuk och hon kändes som en härlig kudde =) …. sorry mamsen men det var så hon sa hennes favorit knä var ditt och mitt men mitt var så benigt  och du kändes så mjukt =)

Sen pratade vi om morfar och hur mycket hon tyckte om morfars kramar hon sa att ibland känns det som om han ska krama sönder en och så får man knappt luft men kramarna säger hur mycket han tycker om en och därför älskar jag morfas kramar… =) Stämmer far lille …

Nej nu ska jag ner och möta min dotter för hon är på väg hem.

Kram till dig mor lille mor och far lille far

Written by cammih71

7 juli, 2010 den 09:54

Publicerat i Uncategorized

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Härlig dotter du verkar ha 🙂

    Annieday

    7 juli, 2010 at 09:58

    • Kan bara hålla med hon är helt enkelt underbar men så kanske jag är lite men bara lite partisk=)

      CammiH

      9 juli, 2010 at 09:16


Kommentera

