kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Fördriver tiden =)

with 2 comments

Sitter och väntar på att Natalies skola ska sluta =) Vi ska till stora centrumet och handla skor till hennes avslutnings klänning och ni som läst tidigare vet ju redan att vi har handlat skor till henne innan men inga som passar till denna klänningen =)

Hon fick i lördags hämta pengar hos mig som hon ska handla klänning för och hon skulle få gå i centrumet själv alldeles själv för att hitta just sin egna klänning =)

Hon lyckades den blev riktigt snygg men vi insåg att skorna som vi handlat till henne innan absolut inte skulle passa .
Så jag lovade att vi skulle ge oss iväg idag i stället.

Och istället för att städa upp här innan skolan slutar så väljer jag att sitta framför datorn och bara skriva en massa blaj =)

Kommer ni ihåg när jag för ett par veckor sedan skrev om hur hela huset skrek efter hjälp mmmm det gör det igen =)

Skrev tidigare idag om en person som jag inte träffat på en hel massa år som jag saknat.
Kom och tänka på varför han var saknad och jag har ett svar,
Ni vet hur man kan träffa några fåtal personer i ens liv som med ens känns som om du känner dom och dom accepterar dig helt och full så som du är, du kan med andra ord vara dig själv utan att behöva anpassa dig efter hur den andre personens tycke och smak.

Precis så är han man känner sig hemma direkt i hans sällskap=)

Ja ja har ungefär en timma på mig innan Natalie ringer så okej huset skriker och vill att jag ska städa dammråtterna är nog glada så länge får ligga kvar men inte det är ju faktiskt riktigt skönt när det väl är avklarat eller hur =)
Tack för mig nu dröjer det väl som vanligt innan jag skriver igen =)

Kram Milla

 

Written by cammih71

9 juni, 2010 den 02:04

Publicerat i Uncategorized

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Han lät mysig. 🙂 Hoppas ni hittade snygga skor, det kan vara ett elände ibland. Vi kvinnor har det inte lätt höhö.Kram

    Lindalou

    17 juni, 2010 at 06:57

    • Han är jättemysig =)Håller fullständigt med =)¨Kram och glad midsommar =)

      CammiH

      25 juni, 2010 at 04:42


Kommentera

