kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

21 år sedan =)

leave a comment »

För ett litete tag sedan så öppnade jag ju en box fylld med minnen och det gjorde att man började fundera på var en del har tagit vägen.

Vad människorna gör och gjort hur deras liv ser ut och var dom bor.

Jag har inte tänkt på dom varje dag men dom har funnits lite grann där i bak huvudet.

En del har man saknat för att dom var så otroligt sköna människor.

Så nu i måndagskväll så stod jag i förbutiken och hade fullt upp =)

En man får hjälp med att ringa färdtaxi och det står en man bakom honom som fått vänta ett tag.

Min kollega känner sig stressad och vet inte hur man ska ringa färdtaxi och frågar efter nummret från mig och jag ber henne fråga kunden hon har aldrig ringt dom förut så hon ber mig om hjälp men jag tyckte att hon skulle försöka själv (det är inte speciellt svårt bara att följa instruktionerna som dom säger i telefonen)

Sen säger jag till kunden bakom honom att jag kan hjälpa honom.

Men Camilla dom lägger bara på säger min kollega och jag säger bara prova igen.

Camilla säger kunden jaa säger jag Camilla från täby säger kunden då frågande.

Jaa säger jag då och tittar till lite extra och inser att jag känner igen honom men kan inte riktigt placera honom i minnet.

Camilla som var tillsammans med J säger han då och då klickade det till Det är Lubbe (fredrik tror jag att han hette igentligen =) ) Världens skönaste människa lugn rolig och bara så härlig och han är sig lik förutom att han fått längre hår och så ser det ut att ha blivit ljusare men inte grått tror jag i alla fall.

Redan då tyckte jag att han var så otroligt skön lugn och sansad men ändå så otroligt rolig han stod stadigt på jorden och var säker i sig själv och brydde sig inte så mycket om vad andra tyckte eller tänkte om honom men ändå så öppen för andra möjligheter och andra människor =)

Och när jag såg honom nu så insåg jag att han nog inte förändrats speciellt mycket =)

Han och hans dåvarande flickvän är nog dom som jag saknade mest när det tog slut med J.

Dom var J`s vänner och när det då tog slut mellan mig och J så förlorade jag tyvärr kontakten med dom också =(

När jag öppnade minnenas box så tänkte jag mycket på just dom två och undrade vad som hänt med dom och så stöter jag på just en av dom 21 år sedan och bara några veckor efter det att jag gjorde en nostalgi tripp till det förflutna vad är oddsen för det. =)

Lustigt hur allt tycks bindas samman som om en händelse kan leda till en annan som osynliga trådar.

Magiskt =)

Mor lilla mor älskar dig och tyckte det var underbart att få se er igen dig och lille far =)
Och mamma jag vet vad du menade och jag älskar dig kram =)

Written by cammih71

9 juni, 2010 den 11:57

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

