kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Nu ringde klockan

leave a comment »

Har varit uppe ett tag pga ett blivande migrän anfall som jag faktiskt verkar ha lyckat att hejda med mina tabletter. Oftast så brukar jag vakna med migrän som har utvecklats till ett fullt anfall så just nu känns allt så otroligt mycket bättre. =)

Jaha så detta var då min lediga dag ….nopp……bokslut…löneinskick….Men jag kommer att kunna gå vid 12 iallafall och så slipper jag sova bort halva dagen….men …hm hm hm …. Vad ska jag hitta på sen då….

Äh jag kommer på nåt eller hur kanske stanna kvar i den stora staden och handla lite kläder kanske bara gå vid vattnet och ta en fika någonstan eller …..hm… åka hem och städa ….om jag viskar det så kanske det inte faller in eller vad tror ni =)

Ser i allafall ut att bli en underbar dag nu ska jag hoppa in i duschen och sätta fart.

Kram Milla

Written by cammih71

2 juni, 2010 den 07:09

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

