kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Bladder

leave a comment »

Min dator börjar bli lite långsam eller så är det jag som inte riktigt vaknat ännu =S

Min mamma har varit ner hit till oss 3 gånger nu och det tycks som om jag missat henne varje gång men vi pratade med varandra igår och hoppas på att vi ska kunna träffas denna gången men det ser ut som om jag har tagit ledigt på fel dag =S

Idag ska jag ha ett möte igen med mina kassaledare och så ska jag göra klart bokslut för månaden igen.

I morgon skulle jag ha varit ledig men jag måste in och skicka löner och de sista fakturorna för denna månaden blääää

Och inte kan jag ta ledigt på torsdagen heller för en av kassaledarna har sem blää igen

Jag är trött väldigt trött och räknar ner dagarna till semester just nu vecka 26 går jag på semester och det kommer att bli väldigt skönt =)

Men när ska sommaren komma igentligen det känns kallt på mornarna och kyligt på kvällarna men mitt på dan då är det skönt ute.

Min dotter kom hem till mig i lördags på en snabb visit för att ge mig en morsdag present =)

Nej ska hoppa in i duschen och gå en ny dag till mötes.

Har i allafall börjat få gå hem i någorlunda tid nu i allafall vilket är jätte skönt känns som om jag börjar få fritid igen  okej jag tar genast tillbaka detta för om jag säger så så får jag jobba stenhårt till nästa gång och tror inte jag orkar ännu ett sådant pass =)

Nej som sagt nu tar jag en ny dag

Kram till mor och far

Written by cammih71

1 juni, 2010 den 08:09

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

