kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Mamma

leave a comment »

Hej lilla mamma.

Det är sol ute idag och det passar ju riktigt bra.

Morsdag idag =)

Saknar dig fast jag vet att du har det bra =)

Satt och tänkte på om jag skulle skriva något bara för dig här idag.

Men det är så många saker som gör dig bra =)

Du har inte alltid haft det så lätt med dina barn =) sorry

En envis dotter en strulig dotter en vettvilling till son och ett flertal bonus barn.

Vi har allihop satt våra spår hos dig Rynkor och gråa hår =)

Men du är navet i vår familj du är den som samlar oss utan dig så skulle vi vara så oändligt mycket fattigare.

Du för oss samman och du älskar oss =)

Trots allt vi hittat på så har du varit där

Men jagbtycker ändå att du lyckats väldigt bra.

Du är sprallig du är go du skrattar mycket

du älskar mycket du är social du läser mycket du är underbar.

Du ställer upp du skäller du orar dig du kommer med goda råd

Du tar gärna ett glas vi och rött ska det va=)

Du tycker om god mat du lagar god mat =)

Det finns så mycket jag skulle vilja säga men mest av allt så har du älskat alla dina barn.

Just nu så vill jag bara säga grattis på morsdag

Älskar dig mamma

Kram Milla


 

Written by cammih71

30 maj, 2010 den 02:13

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

