kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Utlämnande och troligtvis fånigt.

leave a comment »

Jag kan vara blyg tyst och stum inte hitta orden och bara känna mig dum.

Är det tiiåtet att jag som en vuxen person kan känna mig osäker borde inte jag vara vuxen nu och är man vuxen om jag fortfarande kan bli som orden ovan beskrev mig?

Ibland när jag skriver så kan jag känna att jag skriver ner min själ och mina känslor och ibland när jag skriver så kan jag känna mig ytlig.

Men det är ju så jag är ibland är jag bara känslor och ibland så är jag väldigt ytlig.

Är det så det är att vara vuxen?

Och vet ni ibland kan jag känna mig ensam väldigt ensam trots att jag är omringad av människor så kan jag ibland känna mig ensam och tyst och stum.

Det är enkelt att gå till jobbet för där har jag en roll.

I min yrkesroll är jag säker ja jag vet jag kan inte allt och jag lär mig fortfarande men jag vet för det mesta lite mer än några av min personal pga alla åren inom samma yrke.

Jag skrattar med kunder jag skrattar med personal och jag kommer hem till ett tomt och tyst litet hus.

För några dagar sedan så ringde min syster och hon skrev även på facebook Syster var är du (min telefon hade gått sönder) När vi pratade så ville hon ha hem mig till sig på middag bara för att hon saknade mig, hon saknade lilla mig och jag kände hur skönt det var att någon faktiskt brydde sig om mig och ville träffa mig.

Mitt privata mig.

Jag är en känslig skit sorry men det är faktiskt så.

Jag kan av helt fåniga anlednigar bli glad för att som tex en arbetskamrat som jag alltid tyckt mycket om som person har blivit tillsammans med en kille.

Men jag som person har nog aldrig låtit mina arbetskamrater förstå att en del av dom uppskattar jag väldigt mycket förutom i min arbets roll jag är nog lite för privat.

Lite för osäker jag skulle vilja kunna släppa in dom i mitt privata jag men jag tror alltid att dom inte skulle uppskatta mitt privata jag.

För jag kan känna mig väldigt tråkig som person och därför har det ibland varit lite lättare att koncentrera mig på mitt arbete och yrkes roll för där visar jag inte mitt privata jag.

Så min syster som känner mig och ville träffa mig ville träffa mitt privata jag fast hon känner till mig och hur jag är så uppskattar hon mig trots att jag inte är så rolig så tycker hon om mig för den jag är.

Och vet ni vad det gjorde mig glad och rörd och jag fick en liten klump i halsen när hon sa att hon saknat mig.

Hon hade saknat mig mitt privat mig =)

Fånigt eller hur

Ja jag vet

En del av mina vänner vet ju hur jag är och dom är fortfarande kvar (tack)

Men jag tror att jag förlorat en del kanske blivande vänner pga min rädsla för mitt privata jag.

Och kanske har jag missat en del blivande killar också pga min rädsla för att bli ratad.

Det är inte många som verkligen känner mig men dom jag har ja ni dom älskar jag.

Jag har några fd arbetskamrater som jag saknar pga alla skratten och pga att dom är sådana otroligt fina människor men jag tror att jag missat dom som vänner till mitt privata jag pga av min rädsla av att bil vägd och funnen för lätt.

Och det ångrar jag =(

Men om jag kan få en klump i halsen för att min egen syster säger att hon saknat mig ja då kanske min osäkerhet gått något för långt.

Och jag hatar att skriva osäkerhet för ibland är jag bara inte osäker utan jag vill bara inte bli funnen för lätt bläää jag säger emot mig själv hela tiden.

Och ni som läser detta kanske kommer att tro att jag är en tyst människa som aldrig säger ens bu men det är inte så det är jag pratar och skrattar och kan berätta om privata saker som berör mig men jag kan även prata på ett sådant sätt att alla inte riktigt uppfattar hur mycket känsla jag har med det jag säger.

Ibland däremot så har jag haft en känsla av att någon förstått och då har jag vänt och låtsats som ingenting.

Nä nu slutar jag känns som om jag pratat alldeles för mycket nu igen.

Mor och far det är bättre än ni tror kramar till er Milla

 

Written by cammih71

29 maj, 2010 den 01:04

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

