kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Min lillebror ska gifta sig =)

with 2 comments

Tänkte en del tankar idag när jag gick hemåt =)

Tänkte på min lillebror och hans blivande fru =)

Dom har varit tillsammans sen hon var 18 år och fått två underbara barn en kille och en tjej ena är mörk och den andre är ljus och totalt olika =)

När min lillebror och hans blivande berättade att dom skulle gifta sig hm hm hm så gick mina tankar till den där lillakillen som bara räckte mig till magen och  jag fick en liten känsla som sa meen herreguud han är ju faktiskt vuxen nu faktiskt i verkligheten hm hm hm…

Så hör och häpna trots att han blivit far x2 så har jag på något sätt alltid sett honom som den där lilla killen ja förutom dom gånger när jag varit hem till honom och Miss A och när han gjort något som bara en pappa skulle göra då har jag också fått den där känslan av men heerreguud han är ju faktiskt vuxen nu….

Men det är samma sak med hans Miss A på något sätt så har jag inte kunnat tänka på dom som föräldrar hur bra dom än är som föräldrar för det är dom verkliogen utan man tänker på dom så som dom var när man bodde ihop med lillebror ni vet så där unga och kanske så lekfulla =)

Och det gör mig extra glad att veta att just dom 2 ska gifta sig för på nått sätt så har jag alltid tyckt att Miss A har varit så otroligt bra för honom att man blivit lite rädd för att dom pga att dom var så unga när dom blev tillsammans kanske inte skulle vara tillsammans jämnt.

Och jag vill verkligen att Miss A ska vara kvar så det så!!!

Men samtidigt som jag säger att jag brukar tänka på dom så som dom va när dom var riktigt unga så vet jag hur mycket tankar och funderingar dom har och hur mycket dom har disskuterat om detta med att bo ihop och ifall det värsta skulle hända.

Som tex om kärleken skulle ta slut ifall nån skulle dö och jag vet ju att de har skrivit papper på allt och verkligen disskuterat in till atomnivå ifall nåt av det andra skulle hända och om inte det är vuxet ja du då vet inte jag vad som är vuxet.

Kramar till min underbara lillebror och Miss A Snart MRS A =)

Kram till dig också mor lille mor och självklart till lille far =)

Written by cammih71

27 maj, 2010 den 08:30

Publicerat i Uncategorized

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. beskriver varma relationer….man blir glad /syfte

    syfte

    27 maj, 2010 at 08:40

    • Tack nu blev jag glad =)

      CammiH

      30 maj, 2010 at 03:36


Kommentera

