kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Min helg

leave a comment »

Den här helgen har varit så skön inga måsten och inga krav och vilket härligt väder.

Jag och Natalie har haft en skön långpromenad igår där vi gick i skogen i våra klänningar och pratade och skrattade och bara varit med varandra. =)

Idag skulle vi ha gått på loppis men i sista minuten så åkte vi på impuls med till ett shopping center där vi hittade fina kläder som Natalie blev mycket mycket nöjd med =)

Det blev absolut inte sista gången vi åkte dit en affär som hette new yorker hade otroligt snygga kläder som passa både Natalies stil och min fast min favorit var en äffär som heter Salt vilka otroligt snygga klänningar men jag och Natalie bestämde oss för att ta oss dit när jag fått lön hm hm hm ….

Greta ska med då för vi kan absolut inte klara oss utan henne det krävs någon som tycker att det är kul att gå i affärer för att jag ska kunna hitta något + att hon har blicken så tack Greta =)

Sammandrag av helgen mycket tankar måbga funderingar mycket fnitter och en del allvar skratt och glädje förtroende och helt avslappnat i bra umgänge precis en helg i min smak.

Tack för mig antar att det tar ett tag innan jag skriver igen det brukar ju bli så =)

Tack lilla mamma och lille far för att ni finns Kram från eran Milla

Written by cammih71

16 maj, 2010 den 09:16

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

