kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Ord

leave a comment »

Bland träd och stigar gick vi,

du och jag

Vi aktade alla myror och vi hoppa från sten till sten

Vi flyttade på en snigel för han var lite sen..

Bäcken rann och vattnet glittra i solens sken

Vitsippor och blåsippor stod vid en sten.

Mossan var fuktig och så grön

Skogen var vacker i blommande vår

Du pratade och skrattade och solen värmde skönt

Vi gick över stockar vi gick över sten

Vi klättrade på en bumling och hoppade ner

Det var en bra dag idag du i nattens vackra klänning med stjärnor som glittra så

Själv så färgade solens färg min klänning då

Jag är mörk och du är ljus vi är kontraster du och jag

en dotter och en mor

så lika men ändock så olika

Tack för en underbar dag i dag

 

Written by cammih71

15 maj, 2010 den 09:14

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

