kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Nej jag vet…. suck…

leave a comment »

Har inte börjat än drar på det vill inte tycker att det är tråkigt ….

suckar och stönar och bara önskar att jag var klar redan nu ja jag vet jag är gnällig .-..suck…

Okej jag drar några djupa andetag och nu så.

 

 

nehä ….. inte nu heller….lusten vill bara inte infalla sig idag…..

blääää…..

Ni vet ibland finns det faktuisktvissa dagar när man till och med kan tycka att det är skönt att städa och tvätta och få allting rent och fint……

Bara inte idag…… Nej idag är allt sånt tråkigt…..

Tittar mig omkring och allt tycks skrika rädda mig golvet vill inte ha saker som ligger och skräpar disken vill vara ren och fin och den blöta tvätten vill hängas dammet vill torkas av och golvet vill bli fri från saker….

bordet är fyllt med saker den rena tvätten vill vikas och läggas in i skåp …. jag … vill …. inte ….

kanske om jag gör en lek av det eller lurar nån att hjälpa mig skulle inte det vara roligare..

Nej det behövs verkligen städas här och jag känner mig fruktansvärt lat som inte vill ta tag i det nu.

Jag menar när kommer jag vara ledig nä’sta gång att ta itu med sådana tråkiga saker jagh vet inte och snart så får jag inte plats här hemma pga av allt damm ocj alla kläder och all disk så ok jag ger mig jag börjar nu.

 

Ha det bra alla där ute som njuter av den härliga solen kram Milla

Written by cammih71

6 maj, 2010 den 04:53

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

