kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Något jag bara skrev…

leave a comment »

Jag drömmer jag svävar jag fylls av solsken jag fylls av ljus.

Strålar så vita strålar av ljus

Tänk vad saknat tänk vad skönt att känna den speciella värmen bara en liten kort minut.

Jag ställer mig där ute jag hämtar kraft jag sluter mina ögon och låter mig känna värmen som tar på min kind.

En liten stund en kort minut.

Jag drar in i min kropp kraft och värme med slutna ögon så strår jag still vill inte röra mig än vill känna lugnet en liten stund till.

Jag lyfter på ansiktet för att möta strålarna jag möter strålarna med min hud.

Ljus och värme

Snart måste jag gå jag vet snart måste jag ta tag i allt igen men jag fick en pause en stund av lugn.

Jag sätter på mig min roll ett leende på plats fyller min kropp med lite styrka och kraft en lugn stund en kort minut så nu snart är jag tillbaks.

Böjer på mitt huvud andas djupt släpper andetaget som en suck sträcker på nacken böjer på mitt huvud nu  känner jag min kropp .

Den känns tung.

Andas mot ljuset blundar mjukt strålarna så mjuka smeker min kropp .

Rättar på mig nu så är jag redo går in igen med kraft i min kropp.

Written by cammih71

6 maj, 2010 den 04:39

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

