kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Jag ska bara =)

leave a comment »

Jag vet jag borde och jag ska alldeles snart =)

Jag ska bara =)   det är inte bara barn som använder dom orden vi vuxna är ganska bra på det med =)

På jobbet säger några att Camilla skulle inte du gå hem och jag svarar jo jag ska bara eller Camilla skulle inte du vara ledig idag och jag svarar jo men jag ska bara…=)

Mina lediga dagar är guld värda men tyvärr har det varit så att på sista tioden så har det varit viktiga möten som jag bara inte kan missa och då blir det ett jag ska bara…=)

Och nu sitter jag här och har några veckors städning att ta igen och även lite tvätt och disk och inte så lite heller men jag ska bara skriva något här först och så ska jag bara sätta på musik först ( det går inte att städa utan musik så det så )

Och så ska jag bara vänta en liten stund till för att se om det på ett litet magiskt sätt har blivit utfört utan att jag lyft ett finger =)

Nej nu ska jag bara ta tag i mig själv och utföra detta tråkiga arbete som kommer att kännas så skönt när det är klart önskar bara att det var nu och inte sen.=)

Nu ska jag bara =) säga hejdå igen =)

 

Hej på er hoppas ni har en underbar dag kram Milla

Written by cammih71

6 maj, 2010 den 04:21

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

