kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Bok eller Tv det är den stora frågan…..

leave a comment »

I kväll nöjar jag mig med en bok orkar inte ens tänka tanken på att hålla på med tv:en har för mycket frustration i mig men i morgon så he he he. Eller nåt sånt antingen s kommer det digitala monstret jag ha förfölja mig i sömnen och skratta åt mig eller så vinner jaghe he he . (ja jag kan väl åtminstone hoppas godtrogen som jag är =D )

Tack mamma och far lille för erat sms det värmer Kram från eran Milla

Written by cammih71

25 mars, 2010 den 08:33

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

