kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Det är så skönt att må bra =)

leave a comment »

Jag blev rejält dålig förra veckan och jag tror att jag sov minst 2 dar i ett streck jag var uppe nångång och drack och låg i soffan och slöade.

Så gick jag ändock dit på torsdagen och försökte jobba efter 4 timmar så skickades jag hem med order att stanna hemma tills jag blev frisk.

Och det var behövligt …. sov hela kvällen på torsdage och i praktiken hela fredagen och på lördagen vaknade jag utan huvudvärk och ont i nacken och jag kände mig inte som om hela huvudet var i bomull och att jag levde i ett vakum.

Vilken befrielse jag mådde så bra och har nu gjort i flera dagar det känns som ett himmelrike och framför allt så ler och skrattar jag igen.

Antagligen så har jag jobbat något för mycket vilket gjorde att kroppen sa i från men nu känner jag mig som mig själv igen och det känns inte missmodigt att ta itu med sysslorna längre vilket göra att det känns underbart.

Ska gå till sängs och försöka njuta av dagen igenimorgon =)

hej hopp kram Milla

 

Written by cammih71

23 mars, 2010 den 10:50

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

