kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Alldeles alldeles nyss

with 2 comments

Alldeles alldeles i ögonvrån jag skymtade dig.

Min mungipa log mot dig

En automatisk reflex för när jag ser dig så ler jag mot dig….

Alldeles alldeles nyss i min ögonvrå skymtade jag dig…

Mitt hjärta det fylldes av värme

En automatisk reflex för när jag ser dig så blir jag glad….

Vad underbart det känns vad härligt det är att alldeles ärligt kunna säga till dig

Jag älskar dig…….

Alldeles alldeles nyss så sa jag just de orden till dig jag älskar dig =)

Written by cammih71

23 mars, 2010 den 11:06

Publicerat i Uncategorized

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Så fint. 🙂 Hoppas allt är bra med dig.Kram

    Lindalou

    3 maj, 2010 at 06:06

    • Tack ska du ha.. ja allt är bra inte sjuk eller så men tyvärr haft fullt upp ett tag men snart är det semester och det ska bli så skönt. Kram tillbaks till dig =)

      Anonym

      6 maj, 2010 at 04:43


Kommentera

