kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

I-lands problem =)

leave a comment »

Jag har köpt 2 kaffe muggar en som jag har på jobbet och en som jag har hemma,

och bara för att man inte ska missförstå vad den ska användas till så står det kaffe på engelska franska spanska italienska kinesiska ryska ja ni vet en språkmugg  helt enkelt.

Jag har dessutom köpt likadant kaffe som jag har hemma till jobbet för jag riktigt avskyr kaffe automater det smakar för blaskigt för mig.

Nu kommer vi till den otroligt spännande frågan hm hm =)

Varför smakar inte kaffet likadant på jobbet som hemma?

Ni som följt ett tag vet ju att jag bara dricker nescafe och det med 4 skedar och en hel massa socker sött och starkt ska det vara och hur svårt är det att värma lite vatten och fylla på med kaffe inte direkt svårt eller hur?

Fast storleken på koppen är likadan använder ett mått som är utformat likadant och har lika mycket socker i hemma som på jobbet Ändock är kaffet tusen gånger godare hemma än på jobbet.

Hur kommer det sig tro.

Borta bra men hemma bäst tror jag kaffets stora fråga hamnar i eller? =)

Nej dags att gå till sängs och ta det lite lugnt kram Milla

Written by cammih71

11 mars, 2010 den 08:21

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

