kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Du behövs bara så att du vet =)

leave a comment »

Jag satt och skrev i min bok på väg till jobbet idag och fast solen både sken och spred sin värme så var väl inte det som färgade orden i min bok.

Det var tungt och det var dystert och det var en känsla av frustration…

Min livsglädje porlade inte som den brukade och jag kände mig misslyckad och som om jag gjort helt fel.

Hela mitt jag hade en känsla av tyngd av jag orkar inte längre.

Efter gårdagen så hade jag inget hopp om att jag verkligen kunde

Att jag inte orkade längre min vilja och iver var borta lusten lika så.

Men efter mötet idag med den andra halvan av personal styrkan (jag kan inte ha möte med hela på en gång utan jag måste dela upp det i två omgångar) så vände det =)

Jag kände glädje igen och önskan om att göra det ännu bättre ännu mer allt som behövdes var orden som dom sa.

DU BEHÖVS.

Vi pratade om alla förändringar och vi pratade om vad vi kunde göra för att göra allt ännu bättre samma möte som jag hade med den andra halvan av personalen men reaktionen från den här halvan av personalen var en helt annan.

Här såg dom fram mot förändringarna tyckte det skulle bli kul att göra nåt nytt och att försöka att bli ännu bättre vilken känsla av glädje det gav mig.

Och när dom sa att jag hade gjort något bra och att jag behövdes ja vad ska jag säga efter förra mötet så trodde jag att det skulle bli en likadan katastrof känsla igen så ja det kan jag säga att dom orden är lika viktiga att få höra för en chef som för en kollega eller med arbetare.

Det gjorde i alla fall så att jag kände att jag kan sträva på ett tag till.

Men tänk på det att säg det till din vän din kollega ditt barn din närstående din chef så ska ni se att det kan göra underverk faktiskt.

Psst mor lilla mor jag orkar ett tag till =) och far lilla far till er båda tack för att ni alltid är där för mig ni behövs verkligen kram Milla

Written by cammih71

10 mars, 2010 den 10:44

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

