kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Det var längesen nu….

with 2 comments

Jag som älskar att skratta och le…

Det var längesen nu…

Jag som älskar att se allt det fina på vår jord…

Det var längesen nu….

Varje dag som är en gåva för mig ….

Ja justn nu så känns det inte riktigt så…

Jäktar hit och jäktar dit och undrar så hur jag min egen tid ska få….

Hade min helg för bara nån dag sen jag umgicks med min dotter då.

Det var längesen som vi hade det så….

Hur långt ska detta gå ….

Hur långt ska jag känna det så….

Hur länge till ska jag orka ha det så…

Jag var en posetiv person som justnu idag och i detta nu undrar så ….

 

 

 

Written by cammih71

9 mars, 2010 den 10:50

Publicerat i Uncategorized

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hur långt ska jag känna det så? Ekorrhjul.- Jag har inga svar men vet att det inte måste vara så. Men ekorrhjul stoppar man inte med egen kraft.

    oneilla

    16 mars, 2010 at 09:14

    • Ja du jag inser att jag är i ett litet hjul just nu men jag vet också att jag är en ganska bestämd donna ändå och får inte jag vara positiv och glad så brukar jag oftast se till att situationen löser sig lite fortare då.För just detta att kanna att man bara springer och springer utan att komma fram inte riktigt jag ändå..Vill se resultat och framför allt så vill jag kunna skratta av glädje igen och då brukar jag se till att det blir just så. Tack för kommentaren Kram

      Anonym

      22 mars, 2010 at 10:45


Kommentera

