kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Morgon

leave a comment »

Datorn surrar, solen lyser in, fönsterkarmen är täckt av snö,

Min dotters andetag jag hör, hon sover lugnt och stilla,

En vanlig söndags morgon men så värdefull,

Kaffet smakar varmt och fylligt mycket socker och ganska starkt men det är så jag är.

Hon snusar i sömnen och snart hon vaknat till.

Mamma säger hon frågande och jag svarar jag är här.

Trappan knarrar av hennes steg.

Ett nyvaket ansikte jag får se.

En tanke kommer för mig…..

I henne jag ser mitt lilla barn som tog sina första steg

Hon börjar bli ganska så stor min lilla tjej hon är en riktig tonårs tjej.

Årstiderna växlar så fort idag är det vinter och sol.

Godmorgon mamma säger hon glatt….vad skönt det är att vakna med ett skratt.

En söndags morgon ….

 

Written by cammih71

21 februari, 2010 den 11:30

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

