kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Lurar mig själv =)

with 2 comments

Yes tänkte jag ska in på jobbet för en kortare utbildning och för att ha 2 interjuver hm hm stavas det så?

Ja ja kommer dit utbildningen som jag trodde var bara 30min max är 2 timmar (men hallå hur länge kan man prata korv igentligen?)  Interjuven som jag hade bokat till kl 12 blev skjuten till 13 och den andra blev skjuten på till kl 14 så klockan 15 är jag klar med dom.

Nästa problem vårt system för schema läggning har en förmåga att ta bort ändringar inlagda semestrar sjukfrånvaro m.m. till och med folk som vi har bockat att de slutat ett visst datum är inne igen…….och folk som man lagt in istället för dom är borta…….

Jag andas och andas igen hela schemat för veckan är helt upp och ner och för näst kommande vecka när nyöppningen börjar och alla butikschefer kommer för att se på den ”nya” butiken är hel galen.

Sitter och jagar folk för att se om de vet hur de ska jobba och för att se efter vem det var som fick tiden istället.

+ det faktumet att personen som jag har gett total kontroll över förbutiken känner sig sliten hit och dit och tycker att han inte ghinner något stackarn =)

(det var han som skulle informera om utbildningen och tidslängden)

Sen kommer då ”harkel harkel” spelinstallatören dit och ska installera spelet och behöver inloggningen och ombudsnummret dit ”harkel igen”

Jag har gett då personen i fråga uppdraget att ordna en pärm för all dess information som behövs…..säger till personen som står i förbutiken att Mr RS har en pärm för all information som behövs så titta i pärmen……

Vad ska jag säga dom hittade inte informationen men dom hittade pärmen efter ett visst letande och så hittade dom en låda med en massa papper huller om buller…….

Jamen det glömde jag att berätta kaffemaskins montören var där också idag!!! Visste vi om det eller visste vi inte om det ?

Nej för all information som rör förbutiken har gått genom Mr RS och den stackarn har antagligen haft en hel del runt omkring sig att i hans iver att kunna hjälpa till med etablerings folk kunder och allt som jag ber om ska ordnas så har den infon stannat hos honom.

Men dessa dagar har jag fått in vad jag vill ta upp på dom två dagarna som jag har stor möte med min personal angående fokus och rutiner.

Dom är alla så otroligt duktiga och dom vill så otroligt mycket men det kan bli så fel så fel.

Men vi övar på det och tränar på det och pratar om det så det kommer att lösa sig ….

Men jag erkänner gärna att jag vill ha normala arbets dagar snart för jag börjar känna mig lite slut faktiskt.

Och jag lurar mig själv varje dag med att tro att idag kommer jag få ledig tid

idag kommer allt att flyta

idag kommer jag att få gå hem normal tid

Idag…

Kramar till er alla Milla

 

Written by cammih71

17 februari, 2010 den 09:37

Publicerat i Uncategorized

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. hoppas du får gå hem tidigt i morgon eller fredag då!!!=) kramiz/sarah

    sarahmara

    17 februari, 2010 at 09:58

    • Nja imorgon blr en ganska lång dag faktiskt möte med min personal kl 10 och sen ska jag jobba till stägning.Men Fredag kommer att vara helig för mig för då ska jag och Nattis äta Pizza och dottra min har jag snart inte sett på 10 dagar så det SKA bli av. tack snälla du och kram tillbaks =)

      CammiH

      17 februari, 2010 at 11:18


Kommentera

