kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Vet ni…

with 2 comments

Jag är helt slut så här trött har jag inte varit på länge och då var jag ändock ledig i helgen….

Jag jobbar 13-14 timmar och jobbar vidare när jag kommer hem ….

Jag som var spinkig innan är ännu smalare nu för jag tar mig inte tiden att äta…

Jag lever på kaffe och fukosten på jobbet och lite frukt sen vid 21,00 tar jag en korv vid tekniska för det går snabbast och då missar jag inte tåget hem…

Men jag intalar mig själv att snart är det slut snart ser jag ljuset snart är allt ok och jag kan börja leva igen..

Slut med mina klagomål för denna gången måste sova nu ska upp snart igen.

 

Written by cammih71

8 februari, 2010 den 10:00

Publicerat i Uncategorized

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jäklar vilka långa dagar! Du måste vara rädd om dig. Kram

    Lindalou

    8 februari, 2010 at 10:16

  2. =) Intalar mig själv att det bara ska vara en liten tid till snart snart blir jag normal eller i allafall så normal som jag kan vara he he kram på dig med lindalou =)

    CammiH

    17 februari, 2010 at 09:04


Kommentera

