kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Ont

with one comment

Ont ont ont det gör ont…

Att vara chef är inte alltid så lätt att säga nej och inte alltid ja

Att vara bestämd och få folk att sätta fart…

Ja just det att sätta fart…..

Att göra scheman att ha tid att kolla fakturor och att ha tid att jobba normalt och att se allihop ..

Måste vara bestämd till och med hård ibland.

Mitt leende falnar lite just nu ibland.

Att skratta och ha kul ja du inte riktigt så just nu…

Känner mig lite ledsen just nu…

Andas djupt ta nya tag i morgon är en alldeles oupptäckt dag.

Kanske jag får skratta imorgon ja imorgon ska vara en leende dag.

Att vara chef är faktiskt ganska jobbigt ibland…..

Det kan faktiskt göra ont ibland…

Att ta dom svåra besluten…

Att faktiskt säga ifrån ibland…

Ja ja en klagovisa jag lyckats med så nu har jag bestämt mig för att logga ut.

Written by cammih71

3 februari, 2010 den 10:31

Publicerat i Uncategorized

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. man måste ventilera ibland…..sov sött/sarah

    sarahmara

    3 februari, 2010 at 10:46


Kommentera

