kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Att ge blickar ….

leave a comment »

Ja han såg bra ut mmmm och han verka trevlig mmmm…..=)

Ja jag tittade   =)

Men som allt annat som jag gör för mitt privat liv just nu så blir det blickar lite minimal flört mycket minimal…=(

Och sen den dära hemska tanken och vad skulle hända sen då om det blev mer än blickar….

Så på sätt och vis så hade jag väl tur ändå ….tror jag….eller..???

Eller så missade jag världens chans…..JA syster nu igen …..sorry.=(

Byt tanke nu sluta tycka synd om dig nu Milla!!!

Försent är försent och tänk som så du har börjat se och ge blickar åtminstone nu eller hur.

Så trots mitt perfekta singel liv så ja kanske syster finns det hopp för mig ändå.

Kram Milla

Written by cammih71

3 februari, 2010 den 10:19

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

