kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Godiset bara försvann….

leave a comment »

Köpte godis härom dan minst 1kg var det i min påse och jag trodde att hjag skulle ha det kvar minst hela dan.

Satt och tittade på fil och mitt godis glömdes bort :S

Har aldrig någonsin glömt att äta godis jag måste nog ha fått nåt skumt.

Så på morgonen jag tänkte idag så ska jag det äta upp så fort jag kommit hem så ska det ätas gott.

Kom hem igår och jag vet att min påse den fanns  här men nu så har jag letat och letat och ingenstans jag det fann.

Jag har inte så stort men i alla skrymslen och vrår så verkar det som om mitt godis inte fanns.

Jag undrar nu var min dotter på besök ….?

Eller tomten eller alla dessa älvor som här springer om kring.

HUr som helst mitt godis borta är och jag får sukta ännu en kväll.

 

Written by cammih71

8 januari, 2010 den 08:04

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

