kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Diverse ….

leave a comment »

Har haft inventering och tusen andra saker runt mig just nu så det har blivit sena dagar och en hel massa kul=)

Vi ska ju konventera om oss till en annan butik + att vi ska få självscanning och förbutik med spel vilket innebär en hel massa jobb med att lägga om scheman och att sätta igång rutiner och liknande + då inventeringen som ska vara klar.

För när alla andra har räknat allt så måste alla fakturor och annat kul också inventeras men på något sätt så verkar allt flyta på och trots att man jobbar över mycket så vet man att när öppningen är klar och ombyggnaden är klar så kommer det lugna ner sig hos oss vilket gör att det är ok att jobba så som jag gör just nu.

Men en otroligt stor nackdel är att jag saknar min dotter grymt mycket.

Jag har en fördel av att jag trivs mycket med mitt jobb väldigt mycket jag har kul och tycker att det är roligt att gå till jobbet.

Men en stor nackdel är att jag inte haft möjligheten av att ha min dotter så mycket.

Visst träffar jag henne på helgerna och visst pratar vi i telefon men sanningen är att det blir inte samma sak som att ha henne hos mig……

Igår gick jag och la mig i hennes säng ja jag vet löjligt men men sån är jag ….

Nej ska iväg till jobbet och måste sätta fart så att jag kommer iväg.

I morgon kommer Nattis hem igen =)

Det gör mig glad.

Written by cammih71

8 januari, 2010 den 07:50

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

