kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Vad konstigt det ändå är…

with 2 comments

Jag har svårt att somna dom första nätterna min dotter är här hos mig bara för att jag blir så extra mycket mamma svårt att förklara men sömnen är lite annorlunda man sover lätt mycket lätt…

Och samma natt som hon har åkt till sin pappa så kan jag inte somna för att det är något som fattas här….

Konstigt hur man kan känna i rummet eller huset en sorts vibration när man är fler här det är som om luften känns annorlunda…

Undrar om vi människor har speciella små kemiska utsöndringar ( det lät inte nice)  eller vibrationer när vi är med dom vi älskar hm hm hm.

Tål att tänkas på eller??? =)

Natt på er alla ska snart upp igen.

Kram till min älskade syster yster som fick all min frustration i dag.

 

Written by cammih71

29 december, 2009 den 09:33

Publicerat i Uncategorized

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ja, så kan det nog vara för jag kan känna likadant när barnen sover hos kompisar eller så. Något saknas.Gott nytt år önskar jag dig nu. Kram

    Lindalou

    30 december, 2009 at 08:17

  2. Är helt övertygad för det känns verkligen annorlunda på nåt sätt.Gott nytt önskar jag till dig med. Kram

    CammiH

    30 december, 2009 at 09:58


Kommentera

