kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Inte så ensam trots allt =)

with 4 comments

Att vara singel på Julafton.

Man skulle kunna tro att det är jobbigt speciellt om ens bröder och systrar firar med sina respektives föräldrar varannat år …. eller hur.

Men nej det gör det inte.

Blev inbjuden till julafton av min ”syster” och firade hos henne och hennes familj.

Fick äta god jul mat och njuta av en förväntansfull julstämning (barnen).

”När kommer tomten mamma” ”kommer inte tomten snart” ”Nu kommer väl tomten”

Nej tomten är sjuk iår säger mamma …..=(

”Men mamma tomten ska ju komma”

Det blev ingen tomte men däremot en tomte nisse.

Fast jag inte hade min dotter (Hon kommer imorgon) så fick jag njuta av barn som glada och ivriga SLET upp sina paket.

En besviken lillebror tittade argt på sin storebror som nog inte riktigt lyckats trots att tanken nog varit god men mamans min när hon fick se vad han fått av sin store bror var oslagbar.

Storebror är 15 år och hade köpt gummibröst till sin lillebror på 7år =)

(hm hm undrar jag om det inte var nått som storebror igentligen ville ha)

Men vilket skratt vi alla fick när mamma tittade på storebror.

Nej det var kul att få se allas iver och glädje och en liten tår far i hemmet lockat fram hos den lille mor.

När en present hon fick med en liten hälsning Till mitt livs kärlek ……

Hm hm 20 år ja du nästan så att jag själv fick en tår.

Och vad fick då jag ja du en speciell stund av deras familjs glädje och skratt ja just ja en mascara som mor köpt i all hast men med omsorg bakom för min var slut.

Jag fick känna glädje och stämning och kärlek från dom.

Så trots att jag inte har någon respektive föräldrer att åka till så fick jag känna mig omtyckt och inte speciellet ensamen trots allt.

Tack snälla Mrs T för en fin jul och tacka dina kära för en speciell stund och stämning i ditt hus

Kram Milla

 

Written by cammih71

24 december, 2009 den 11:19

Publicerat i Uncategorized

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hej,Trillade in här och å, så fint att få ha en så stämningsfull jul!Ha det fortsatt bra 🙂

    Madonnan

    25 december, 2009 at 12:13

  2. Tack och jag hoppas du också får en god fortsättning =)

    CammiH

    25 december, 2009 at 10:58

  3. Oj, hahaha. Vilken julklapp!! 😉 Det låter som en riktigt fin jul fast du inte hade din dotter där just då.Kram

    Lindalou

    30 december, 2009 at 08:18

  4. Ja du den var riktigt mysig och hade sina speciella stunder av skratt=)

    CammiH

    5 januari, 2010 at 05:01


Kommentera

