kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Hade våra föräldrar ett hemligt liv?

with 3 comments

I kväll så ska jag iväg på ett 40års kalas…..

Jag kan inte riktigt tro det själv, för mig känns det som om det var igår vi alla i gänget var runt 20års åldern och skulle ha fest på nåt ställe.

Jag kommer ihåg att man tyckte att dom som var runt 40år kändes gamla.

Nu fyller jag själv 40 om ett par år.=S

Förrvirrande ….ja….

Tittar på mig i spegeln och försöker räkna ut åren i ansiktet men jag tycker att jag ser ut som jag gjorde i 20års ålder och det kan ju inte stämme eller? =)

Tittar på mina vänner från den tiden och tycker inte att jag ser någon större skillnad dom är lika flamsiga och barnsliga som dom var då.

Tänker tillbaks på hur jag uppfattade mina föräldrar och deras vänner vid den här åldern.

Men dom kändes så GAMLA och lite tråkiga.

Okej då inte du och mamma Håkan he he he …..ops….kram till er he he he :S

Hde våra föräldrar ett hemligt liv där dom var lika unga som dom var i 20årsåldern.

Ett hemligt liv där inte barnen fick vara med för att dom inte skulle bli avslöjade som barnsliga och flamsiga utan dom skulle vara vuxna och ansvarsfull inför barnen hela tiden.

Eller är det så att våra barn tittar på oss och tycker att vi är tråkiga och gamla vi också…..

Usch fy vilken tanke….

Jag gamal och tråkig nääääää

Hm okej då jag kan väl uppfattas som det ibland, när jag är chef för många unga nu för tiden….

Nääää……

Okej får väl försöka acceptera tanken på att jag nog uppfattas som gamal av dom yngre… usch….

Måste bara berätta hur glad och stolt jag är över personalen på mitt nya ställe än så länge är det ingen som har motsatt sig förändringarna som är på väg att bli rutin utan alla är glada pigga och verkligen framåt och dom ser fram mot förändringarna som är på väg.

Vet ni hur mycket lättare det är att jobba och leda ett sådant gäng….

Tack för mig kram till mina stakars mobbade föräldrar i detta inslaget….

Jag älskar er det vet ni va =)

Kram från eran Milla

 

 

Written by cammih71

19 december, 2009 den 01:47

Publicerat i Uncategorized

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Japp tittade över min stavning och såg en massa fel men de får jag skylla min ungdom på =)

    CammiH

    19 december, 2009 at 01:49

  2. Haha, ja, man kan fråga sig. Våra föräldrar hade säkert samma tankar och längtor som vi och tyckte säkert inte de var så gamla. Men det är vi ju inte. Vi är i våra glansdagar!!Ha det så roligt ikväll.Kram

    Lindalou

    19 december, 2009 at 02:13

  3. Jamen jag tycker ju att jag har stannat nånstans i 25 års åldern men så är det ju inte när man räknar åren ….det är det som jag inte riktigt förstår när blir man gammal och tråkig…..Fast jag är glad om jag kommer känna mig lika dan när jag fyller 89 år =)

    CammiH

    20 december, 2009 at 05:00


Kommentera

