kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

En ny början.

with 2 comments

Första dagen på det nya jobbet och allt har gått bra.

Att komma dit och känna sig välkommen är väl nåt som jag måste glatt berätta att det stämmer till 100%.

Har upptäckt en del förändringar som bör göras ganska omgående och en del rutiner som måste genomföras på nytt. Men jag har turen att komma till en butik som ser fram emot förändringar och som vill se resultat.

Så jag tror att bara jag kan förankra en del av mina ideer och förslag till kassaledarna och till kassa personalen så kommer det nog inte finnas några problem igentligen.

Vad som måste börjas med är helt enkelt nödvändigt ändå med tanke på att butiken ska konventera om sig och öppnas som en annan butik med färre kassor med förbutik spel och självscanning om jag då kan få butiken att redan nu få igång rutiner på ett bra sätt så kommer det att gå strålande vid nyöppnandet.

Jag tror på dom och känner redan att de kan.

Att det finns betänkligheter förstår jag.

Ny chef nya rutiner och nytt arbetstänkande hm ja vad säga för en del kan det vara skrämmande men för en del så kan det bara bli en tanke som säger hm undrar vad detta kan leda till och gud vad spännande och vad kul det kommer att bli.

Jag hoppas verkligen att dom flesta ska tycka att det blir kul även om jag vet att det är svårt att få in förändringar så tror jag dock att det kommer att gå ganska så smidigt speciellt om dom får reda på att det redan har fungerat i en annan butik förrut.

+Att ju fler som lär sig desto roligare är det att arbeta och ju roligare är det när man inser att man faktiskt vinner något på det.

Torrt och knastrigt lät detta hm hm försöker sortera alla tankar och ideer som snurrar runt i huvudet så jag är nog lite disträ.

 

Tack för mig denna gången går och säger hej till sängen nu =) Camilla

Written by cammih71

14 december, 2009 den 09:02

Publicerat i Uncategorized

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vad roligt! Första bemötandet är så oerhört viktigt, det lägger grunden till resten i stort sett.Kram

    Lindalou

    16 december, 2009 at 10:35

  2. Jag håller med och det var riktigt kul att komma dit och bli mottagen som om jag var en i gänget direkt det tror jag var första gången. Kram tillbaks

    CammiH

    20 december, 2009 at 04:57


Kommentera

