kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Vill du

leave a comment »

jag skule vilja skänka dig mitt hjärta

jag skulle vilja skänka dig mitt skratt

jag skulle vilja skänka dig allt vad jag dig kan ge

skulle du då hålla om dom som din största skatt

skulle du då ta hand det jag vill ge

vill du bli den jag älskar

vill du

En stilla fråga som jag inget svar kan ge

En viskande önskan om att kunna fråga

kanske är jag ändock som alla andra som önskar att få älska och att få älska mer

Written by cammih71

12 december, 2009 den 03:34

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

