kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Tror jag behöver varm choklad

leave a comment »

Jag skull ibland vilja ha nån att dela min famn

Jag skulle vilja älska och bli älskad

jag skulle vilja ha nån jag kunde ringa ibland säga

Hej vill du komma hem till mig

Vi behöver inte göra någonting

bara var nära varann

att dela lite vardag att finna nöje i varann

att ha lite tråkigt så som man kan ha med varann ibland

att ha nån att dela skratt och oro med

att bara ha nån att älska ibland

samtidigt så kan jag låsa mig så fast jag önskar och skulle vilja låta nån komma nära

låta nån älska mig så vågar mitt hjärta inte släppa in nån allt för nära mig

 

 

Hm det där lät inte allt för bra …..

vet inte riktigt vad jag ska säga

tror jag behöver lite varm chocklad

Jag kommer igen när jag är så som jag brukar va

 

Written by cammih71

12 december, 2009 den 03:51

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

