kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Till mina arbetskamrater

leave a comment »

Det börjar sakta sjunka in.

Imorgon är en ny dag.

En ny början på mitt liv.

Nya människor och andra beslut som ska forma en ny väg för mig att gå.

Känner saknad

känner vemod

ingen ånger men trots det lite sorg

Jag har inte riktigt fattat

jag har inte förstått

det känns inte verkligt

imorgon blir en ny dag och jag känner en saknad efter en tid som förgått

Men jag måste erkänna att ni har mig fått känna lite sorg och mycket vemod

men med leende jag tänker på all vårt skratt våra galna snack

Det har varit snart 4 år som vi kämpat på

vi har haft kul och mycket strul

och varje dag en glädje det var att få gå till er med ett leende på

Visst har vi haft våra duster och oj vilka galna stunder

Trots allt har det mesta slutat i skratt

Tack för mina år med er och hoppas nu att ni alla inte får fnatt

och helt plötsligt inte fattar ett smack=)

Många varma kramar med kärlek jag skänker till er och hoppas så att vi snart ska mötas igen.

Written by cammih71

12 december, 2009 den 01:54

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

