kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Sitter med en kopp kaffe.

leave a comment »

Jag är en person som bara dricker nescafe och starkt ska det va, minst 4 skedar och ungefär lika mycket socker….. ja ni läste rätt =)

Starkt och sött är mycket gott.

Mina tankar snurrar och mina funderingar hoppar och far från ämne till ämne.

Min dotter fyllde 13 år den första december och jag kan inte förstå hur stor hon blivit

Det känns som om det var igår hon bara var en liten bebis som om det var igår hon fick sträcka upp sin hand för att hålla min.

Nu är hon snart längre än mig hon är 163cm (jag är 165) och hon kommer troligen växa om mig hm hm hm.

Jag var 25 när jag fick henne och än i dag kan jag inte förstå hur man kan älska så otroligt mycket vad man är beredd att göra för att försvar och skydda detta barn.

På måndag börjar mitt liv att förändras ännu en gång.

Jag blir lika förundrad varje gång mitt liv går en annan väg än vad jag trott att den skulle göra och hur snabbt det kan gå.

Samtidigt så undrar jag ibland om jag gör fel när jag fattar beslut så impulsivt.

Mitt första impulsiva riktigt stora beslut som gjort störst påverkan på mitt liv var den dagen jag beslöt mig för att behålla mitt barn trots att hennes far inte ville ha barn.

(Han är en underbar far och han älskar Natalie mycket  så trots att det var mitt beslut att behålla barnet så var det hans beslut att älska henne vilket bara visar att han är en underbar människa)

Men den impulsen visade sig vara det bästa som hänt mig sen finns det alla andra impulsiva beslut som har färgat min väg och mitt liv.

Och jag har oftast fatta dom lika snabbt som jag fått förslaget.

Dom beslut som jag tagit utan efter tanke har visat sig vara dom bästa för mig.

Om det nångång gått snett så är det när jag tänkt efter först innan jag beslutat mig.

Så kanske leder detta till nått bra.

Eller?

Ja nu är det ändock försent att ångra sig jag har redan sagt ja och nu så ska jag börja att gå en annan väg igen …..

Undrar hur många fler impulsiva beslut jag har framför mig =)

 

Saknar dig mamma och dig med far lille Många kramar Milla

Written by cammih71

12 december, 2009 den 02:45

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

