kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

jag vet och nej det är en hemlighet =)

with one comment

Om jag ständigt skulle fråga varför

varför har jag så lätt för att le

varför känner jag sån glädje

varför har jag så mycket skratt

varför älskar jag så mycket

Var kommer all min glädje i från

hur kommer det sig att jag oftast är glad

jag har sett så mycket ledsamhet

jag har sett så mycket smärta

jag har sett och upplevr förvirring

jag har varit liten så liten på denna jord

och ändock väljer jag att skratta

som om jag vet livets hemlighet

och jag tror jag vet

nej jag vet att jag vet

livets stora hemlighet

så därför frågar jag ej varför

utan jag säger därför

=)

Written by cammih71

12 december, 2009 den 03:41

Publicerat i Uncategorized

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Underbart.;-) Den hemligheten skulle fler bära på kanske? Fast den kanske bara fungerar för dig och det är gott nog.Kram

    Lindalou

    6 januari, 2010 at 01:25


Kommentera

