kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Jag saknar tystnaden.

leave a comment »

Känslan är att jag är omgiven av ljud över allt var jag än går.

jag bor i en stad som ska säga ligga ute på landet men jag bor i ett villa område med vägar runt omkring.

Tom på kvällarna hör jag ljud av grannar av bilar och hemma hos mig själv, jag stänger av tv datorn och radion ändock hör jag alla ljud.

Känner att jag skulle vilja ge mig ut någonstans i några dagar i en skog och campa kanske ja tom med nu (Enligt min mor finns det inget dåligt väder och gissa vad som kommer sen *s* ) tyvärr är det så att mitt lokal sinne är dåligt funtat så jag skulle troligen sätta mig på en skogs sten och sedan inte hitta hem.

Nej skulle behöva en tyst kamrat som jag kunde ge mig ut med som kunde hjälpa mig att hitta.

Att göra upp eld och sätta upp tält det kan jag men att hitta i en skog eller var jag nu skulle hamna ja du det kan jag ej.

Men hur många av dina vänner och bekanta är det som du kan umgås med i tystnad en tystnad som är behaglig där man inte behöver känna att man ska säga något…..

Jag har några sådana vänner men dom tycker tyvärr inte om att campa så det blir troligen så att jag får gå en kurs i orientering och lära mig att läsa en kompass och sen så tar jag dottra min iväg på en camping tur till …..norrland kanske….småland??? Norge eller någonstans i detta av långa land.

En kort titt in här och så säger jag farväl för ett tag igen kram Milla

Written by cammih71

17 november, 2009 den 10:53

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

