kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Min fantasi går vill

leave a comment »

Ibland i ett litet hörn i min ögonvrå så ser jag dig

Ibland i en liten stund så känner jag dig

en liten smekning över min kind

ett litet skrockande av glädje

Är det min fantasi som har gått vill

är det min inbillning som fått mig knäpp

eller kan det vara så att det är du och ingen annan

ja får jag välja så väljer jag att det är du som bara ville säga hej

jag tänker på dig då och då

inte allt för ofta för då blir jag sorgsen så

Jag vill så gärna kunna ge dig en kram och säga hej du det här är ditt barn barn barn

Älskar dig Farmor och jag låter gärna min fantasi gå vill

bara jag får ha dig nära lite till

Written by cammih71

1 november, 2009 den 07:52

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

