kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

En udda familj =)

with 4 comments

Min dotter kom hem och sa till mig att vi är en liten udda familj det vet du va´mamma?

Hm säger jag på vad sätt udda menar du.

Jo du är inte riktigt som en mamma så som hon ska vara……

Jasså???

Nej du är mer som en bästa kompis du vet vi pratar och så.

Jag små ler och förstår hur hon tänker det blir lite grann så när man är själv med sitt barn.

Men nyfiken som jag är så frågade jag om hur hon tyckte att pappa va med tanke på att han har en ny familj så så borde det ju vara att hos dom var det som en ”riktig” familj eller hur?

Hm sa Nattis

Han är som en riktig storebror  (tankepaus)  fast en irriterande sån!

 

Inombords fast jag inte borde egentligen så gjorde jag en high five till mig själv

hellre en bästa kompis än en irriterande storesyster

 

Så det var allt för denna gången nu blev det en vilo pause igen kram

Written by cammih71

1 november, 2009 den 06:16

Publicerat i Uncategorized

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hahahaha, underbart!!!!Kram

    Lindalou

    1 november, 2009 at 06:25

    • Eller hur 🙂 Jag ler fortfarande*S*

      CammiH

      1 november, 2009 at 06:52

  2. HahaTror att alla ensamma föräldrar tänker så..

    DagStjärnan

    1 november, 2009 at 06:42

    • *s* jag kan inte förneka att det kändes lite bra =)Och ja dom flesta ensamma föräldrar känner nog så

      CammiH

      1 november, 2009 at 06:54


Kommentera

