kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Aldrig mer ångra mig

with 2 comments

Vad mycket man kan ångra på grund av förfluten tid

vad mycket man kan önska att man gav mer tid

jag vill inte att det ska ske

nej aldrig någonsin mer

jag ska nu och för alltid börja säga

Jag älskar dig

mer och mer och oftare och oftare än vad jag någonsin sagt förut

Jag ska aldrig mer ångra mig

för att jag inte sa det tillräckligt ofta

för att jag inte gav mer av mig själv

till dom som älskat mig

till dom jag älskar själv

 

Written by cammih71

1 november, 2009 den 08:05

Publicerat i Uncategorized

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Fint skrivet. Kram

    Lindalou

    8 november, 2009 at 01:20

    • Tack söta du kram 🙂

      Anonym

      17 november, 2009 at 10:41


Kommentera

