kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Jag skulle önska

with one comment

Jag skulle önska dig allt om jag ändoc kunde

jag skulle önska dig skratt och glädje var eviga dag

Jag skulle önska dig ett liv fullt av kärlek ja var eviga dag

Men mina önskningar har tyvärr ingen riktig magisk kraft

Så istället vill jag lära dig att stå emot ett litet tag att alltid se mot morgon dan

Att alltid hämta kraft i varje skratt i varje kärleks ord

Att alltid göra vad som är rätt men som kanske inte alltid är den lättaste väg

Att alltid vara stark även om allt är emot dig tusenfalt

Ja mitt hjärtas lilla ljus

Jag har tusen och tusen önskningar jag skulle vilja ge

om jag dig kunde skydda mot en värld som ibland bara innehåller spott och spe

men som jag sa mina önskningar har ingen egentlig magisk kraft

Men jag tror så stark på dig jag vet nog hur du är

en envis liten tjej

Jag tror jag lärt dig allt om rätt och fel

jag tror du vet hur det är

Jag vet att du vet att med skratt och glädje kan man komma långt

med kärlek lika så

men den sista lilla gnistan som behövs är den som finns i envishet

Att aldrig någonsin ge upp att alttid se en morgondag

Ja du mitt lilla hjärtas ljus

det och du har alltid gett mig kraft

 

Written by cammih71

18 oktober, 2009 den 08:18

Publicerat i Uncategorized

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Fint..

    Lindalou

    21 oktober, 2009 at 07:26


Kommentera

