kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Tänk om

leave a comment »

Tänk om alla mina fel och brister skulle komma ut i en öppen bok för alla att se och läsa

Tänk om allt jag gjort rätt och allt jag gjort bra skulle komma ut i en öppen bok för alla att se och läsa

Tänk om det jag sa nu skulle bli en sanning för alla och en var..

Tänk om allas fel och brister skulle komma ut i en öppen bok för alla att se och läsa

Tänk om allt som alla gjort bra och rätt skulle komma ut i en öppen bok för alla att se och läsa

 

Jag undrar då hur vår värld skulle se ut då

Written by cammih71

16 oktober, 2009 den 10:21

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

