kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Så låt mig skratta

leave a comment »

Jag tar inte ut sorger i förskott

Jag tar inte åt mig av oroande besked

Jag vet att när den stunden kommer när jag behöver kämpa

Ja då kommer jag att kämpa med näbbar och klor

Om jag innan dess väljer att inte oroa mig att inte göra mig bedrövad innan jag vet

betyder inte att jag väljer att ignorera vad som kan ske.

Men jag väljer att se tiden ann

jag väljer att samla kraft för kommande behov

Jag väjer att skratta istället för att gråta

jag väljer glädje och inte sorg

Jag vet att om det blir så så kommer jag att kämpa och kämpa

men snälla du tills dess låt mig leva här och nu

Jag älskar solen på alla bladens färger

Jag älskar att se mitt barn le

Jag älskar och älskar allt jag kan och allt jag vill ge

oroa dig inte för mig jag vet vad som kan komma att ske

men än så är inte sista ordet sagt

än så finns inget slutligt besked

Varför ska jag då oroa mig för nåt som kanske inte kommer att ske

varför ska jag ängna min tid till att ödsla kraft

Vet att om det blir så att jag måste kämpa så kommer jag att kämpa med hela min kraft

men tills dess så kommer jag att leva av hela min kraft

det är det min styrka är att skratta leva och att älska

så låt mig älska och älska om igen

så låt mig skratta och skratta om igen

Vet in i ditt innersta att det är min styrkas hemlighet

 

Written by cammih71

16 oktober, 2009 den 12:11

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

