kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Att se

leave a comment »

Att lyssna

Att höra

Att se

att känna och att ge

Att bara var sig själv att vara du och inte jag

Vilket mirakel det ändock är att varje dag få

Skulle jag vilja ha mer få leva i evighet

mista allt som jag har kärt

mista allt som fått mig att le att skratta att beröras av

att leva och leva och leva i evighet

visst vill jag få se mina barn barn och barb barns barn och så vidare

men jag vill då inte leva i evighet

Nej jag vill leva nu helt och fullt bland de jag håller kär

de som kan få mig att le

att lyssna

att höra

att se

att känna och att ge

Att ha de jag älskar runt mig i hela mitt liv kommer att följa mig in till evigheters evighe

 

 

Written by cammih71

16 oktober, 2009 den 11:01

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

