kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Var varsam……

leave a comment »

Var varsam ..var öm ..var vänlig…

Var aktsam ..sätt ett värde på allt som finns…

Se allt med glädje …var glad för varje förändring…

Känn och upplev mycket….skratta och le….

Var vänlig med dina ord ge dom med kärlek…

Smek och slå ej hårt ta så varligt snälla du…

Var bestämd men ha ett vänligt sinnelag … stå för dig själv…. men var ödmjuk…

Tänk på varje förändring som en möjlighet….

Tänk på andra men även dig själv….. glöm ej bort dig själv….

Jag älskar dig säg orden ofta …de har mycket att ge….

Ta för dig av livet ….du har så mycket att se…

Mitt råd är att älska och älska även om du ibland inte orkar mer …..

Att älska är att få styrka att klara ännu mer….

Om jag ska ge dig råd så finns dom i orden här och nu ….. iskrift som jag vill ge..

Jag älskar dig till evigheters evighet….

Du vet vem du är ….

Du är mitt hjärtas ljus och mirakel…

Du och just du fick jag bli mamma till tack för det.

Mamma

Written by cammih71

15 oktober, 2009 den 11:37

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

