kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Vänner

with one comment

På mina händer räknar jag ett två tre fyra fem och sex

Jag har tillräckligt med fingrar för att kunna räkna dom …

Vänner som jag håller hårt i och aldrig någonsin kommer att släppa.

Jag har en vän som är så mycket värd hon har alltid funnits här

ibland så kan det gå en månad kanske tom två

Men när vi träffas så är det som om vi aldrig varit ifrån varann

En vän till som jag håller kär hon är ärlig och rak och visst så kan det stinga till ibland

men vet ni vad om jag faller så faller jag i hennes famn.

Jag har en annan vän som alltid säger precis vad hon vill oftast med ett litet flin hon skrattar och är glad hos henne kan jag alltid må bra

Jag är lyckligt lottad tycker jag jag har vänner som jag älskar och vi gör allt för att vi tillsammans ska må bra.

Mewd ärlighet och med kärlek med förtroende för varann

med kunskap om varann så kan vi fylla rader som inte sägs högt ibland

Jag har några innerliga vänner som finns här för mig på samma sätt som dom vet att jag finns där för dom.

Vänskap för livet kallar vi det

Ett talet sätt som finns är

Vänner är familjen som man själv valt.

Vilken tur att några av mina allra bästa vänner finns just inom min familj 🙂

Written by cammih71

12 oktober, 2009 den 06:07

Publicerat i Uncategorized

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jo, vänner är viktiga. Jag har också några få som jag litar på helt och fullt.

    Lindalou

    12 oktober, 2009 at 09:03


Kommentera

