kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Punkt 1&2

leave a comment »

Att vara ytlig och glad och snacka på som en prat kvarn : Det kan jag

Att vara insiktsfull och vara tyst och lyssna : Det kan jag

Men jag har ett par förhållnings regler jag väljer mina vänner och djupet på min vänskap ganska snabbt…

Har du svikit mig ett par gånger: Ja du se punkt 1.

Har du berättat nåt som jag ej velat : Punkt 1

Har du berättat hur mycket fel det är på mitt sätt att leva: Punkt 1

Har du pratat skit om mig allt för många gånger: 1

Har du nedvärderat mig ett flertal gånger: Punkt 1

 

Har du varit hos mig vid svåra tider: Punkt 2

Har du funnits för mig när jag behövt dig: Punkt 2

Har du varit ärlig mot mig även när jag varit helt galet ute: 2

Har du haft kärlek med i din kritik : punkt 2

 

Det är inte så svårt att sålla mellan sina vänner och vänner.

 

Written by cammih71

12 oktober, 2009 den 05:57

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

